Karnival Kebudayaan Belia & Komuniti


JOM ke Karnival Kebudayaan Belia & Komuniti! Sama-sama berhibur sambil berlibur di hujung minggu bersama-sama dengan mak, ayah, isteri, anak-anak, abang, kakak, adik, sanak saudara dan sahabat handai menghadiri karnival yan lengkap dengan pelbagai aktiviti yang menarik.

*Sila klik dan save poster terbaru ni dan POST ke BLOG masing2! :)
*Jangan lupa hebahkan ke mana-mana forum dan website-website
seperti Friendster, Facebook, Tagged dll.

3 Responses to "Karnival Kebudayaan Belia & Komuniti"

Anonymous (visit their site)

Doa untuk Iraq
Saudara kita yang seagama di IRAQ diambang kemusnahan dalam semua aspek kehidupan. Kita tidak boleh menahan atau membendung rasukan perasaan yang telah hilang pedomannya sebagai manusia berfikir saperti biasa. Kita tidak mempunyai kekuatan fizikal atau sebarang kecanggihan untuk menghalangnya dari kemusnahan. Sebagai umat Islam, berpegang teguh kepada rukun Islam dan Iman, kita ada Allah Taala. Sebagai berpegang teguh kepada rukun Iman, khususnya pada ketika ini, percayalah akan Rukun Iman Yang Pertama;

Percayakan Allah
Jesteru itu, adalah diharapkan jangan dilupai untuk membaca Surah Al-Fil (Alam Tarokai Fafa Ala Robika bi-asha bil-Fil) sebanyak 3 kali setiap solat Fardhu serta diikuti doa "Ya Allah, KAU musnahkan tentera Amerika Syarikat dan sekutunya sepertimana KAU utuskan ABABIL memusnahkan ABRAHA dari muka bumiMU. "Ya Allah, selamatkanlah umat Islam yg sedang sengsara di Palestin, Afghanistan, Iraq, Chechnya dan serata pelusuk dunia akibat dari angkara mungkar dan kekejaman musuh musuh Mu. Peliharakanlah mereka, lindungilah mereka, kasihanilah mereka dan berikanlah rahmatMu ke atas mereka."

FADZLAN RIZAN JOHANI (visit their site)

salam,saja jenguk2 blog..keep up the good writting.happy blogging

FADZLAN
http://jalakmas.blogspot.com/
http://papan9.blogspot.com/

KEMPEN STOP THE WAR: http://papan9.blogspot.com/2009/01/stop-war.html

Anonymous (visit their site)

submit blog ke Direktori Blog Bahasa Melayu